مقالات دندانپزشکی

همه چیز درباره سفید کردن دندان

سفید کردن لبخند

هر چند وقت یک بار به سفید کردن دندان در مطب نیاز دارم؟

همه دوست داریم یک لبخند سفید، زیبا و درخشان داشته باشیم.این نشانه سلامت، جوانی و جذابیت است. سفید کردن دندان از جمله کارهای است که می توانید انجام بدهید.اگر رنگ دندان‌هایتان برایتان مایه شرمساری است، گزینه‌های زیادی برای سفید کردن دندان‌ ها در دسترس هستند.اگر دندان‌ های شما فقط کمی زرد است، ممکن است یک محصول بدون نسخه مانند نوارهای سفید کننده یا خمیر دندان تمام چیزی باشد که نیاز دارید. با این حال، دلایل قانع کننده زیادی برای انتخاب سفید کردن دندان در مطب وجود دارد. شاید قانع‌کننده‌ترین دلیل، نتایجی باشد که می‌توان در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به دست آورد. به طور معمول، درمان های سفید کننده در مطب حدود یک ساعت طول می کشد و نتایج معمولاً بسیار بیشتر از درمان های بدون نسخه قابل توجه است.

علاوه بر این، اگر دندان‌ هایتان به شدت لکه‌دار هستند، می‌توانید از یک روش در مطب بهره ببرید. دندانپزشک شما می تواند به شما در ایجاد یک برنامه درمانی کمک کند که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند. او همچنین می‌تواند در طول قرار ملاقات شما به سایر نگرانی‌های مربوط به سلامت دهان و دندان رسیدگی کند.

 

انواع درمان های سفید کردن دندان

درمان های سفید کننده دندان در مطب روز به روز رایج تر می شود. بسیاری از مردم به دنبال راه هایی برای رسیدن به لبخندی درخشان تر هستند و درمان های داخل مطب سریع ترین و چشمگیرترین نتایج را ارائه می دهند. با این حال، بسیاری از مردم مطمئن نیستند که چند بار باید تحت درمان های سفید کننده دندان در مطب قرار گیرند.

هیچ پاسخی برای همه مناسب نیست. برخی از افراد ممکن است نیاز داشته باشند هر چند ماه یکبار تحت درمان قرار گیرند تا سطح سفیدی مورد نظر خود را حفظ کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تنها یک یا دو بار در سال نیاز داشته باشند. این همه به شرایط فردی شما و میزان پاسخ شما به درمان بستگی دارد.

اگر به دنبال یک روش سفید کردن دندان در مطب هستید، حتماً با دندانپزشک خود در مورد اینکه چند وقت یکبار باید قرار ملاقات بگذارید، صحبت کنید. آنها می توانند بر اساس نیازها و اهداف شما توصیه های خاصی به شما بدهند.

انواع روش های سفید کردن در مطب

انواع مختلفی از روش های سفید کردن در مطب وجود دارد. رایج ترین نوع، روش بلیچینگ است. بلیچینگ شامل استفاده از یک ماده سفید کننده روی دندان و فعال کردن آن با نور یا گرما است. یکی دیگر از روش های سفید کننده در مطب، سفید کردن با لیزر است که از لیزر برای فعال کردن عامل سفید کننده استفاده می کند. در نهایت، سفید کننده برقی وجود دارد. سفید کننده برقی نوع جدیدی از سفید کننده های مطب است که از نور با شدت بالا برای فعال کردن عامل سفید کننده استفاده می کند.

ماندگاری نتایح

سفید کردن دندان در مطب یکی از سریع ترین و چشمگیرترین راه ها برای دستیابی به لبخندی سفیدتر است. نتایج را می توان بلافاصله مشاهده کرد و معمولاً حدود 12 ماه باقی می ماند. با این حال، نتایج فردی ممکن است بسته به شدت تغییر رنگ دندان، تعداد دفعات غذا خوردن، و اینکه آیا غذاها و نوشیدنی‌های خاصی (مانند قهوه، چای، شراب قرمز و غیره) مصرف می‌کنید، متفاوت باشد. علاوه بر این، عادات مراقبت از دهان شما قطعاً روی سفیدی دندان های  شما تأثیر می گذارد. برای کمک به حفظ لبخند روشن‌تر خود تا زمانی که ممکن است، دو بار در روز با خمیر دندان سفید کننده مسواک بزنید، روزانه نخ دندان بکشید و برای معاینات منظم دندانپزشکی برنامه ریزی کنید.

در پایان، سفید کردن دندان در مطب یک راه عالی برای دستیابی به لبخندی درخشان است. این یک روش بدون درد است و نتایج همیشه خوشایند است. می توان آن را در کمتر از یک ساعت تکمیل کرد. اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای بهبود لبخند خود هستید، سفید کردن دندان در مطب عالی است.

شرکت فروش تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی آرکاتجهیز دنت

پیج اینستاگرام آرکانجهیز دنت

دیدگاهتان را بنویسید